Заборонені для розміщення об'єкти на зовнішній рекламі

Зовнішня реклама одна із найефективніших способів привернути увагу потенційних клієнтів. Однак існують певні правила та обмеження, які мають бути дотримані під час розміщення рекламних матеріалів на вуличних щитах, вивісках та інших поверхнях.

Ключовим правилом, яке слід враховувати, є заборона розміщення реклами, що містить непристойні, образливі чи дискримінуючі матеріали. Це означає, що не можна використовувати зовнішню рекламу для показу зображень або текстового контенту, які можуть викликати негативні реакції потенційних споживачів.

Ще однією забороною є розміщення рекламних матеріалів, що містять неправдиву або вводить в оману інформацію. Це означає, що надані дані про товар або послугу мають бути точними та достовірними. Таким чином, заборонено використання зовнішньої реклами для поширення хибної реклами чи обману потенційних клієнтів.

Також слід враховувати, що є певні об'єкти чи місця, де забороняється розміщення рекламних матеріалів. Наприклад, площі історичного значення чи об'єкти, які є національним надбанням, можуть бути захищені законом від зовнішньої реклами. Також заборонено розміщення реклами на державних та приватних будівлях без відповідного дозволу.

Що не можна розміщувати на зовнішній рекламі
Рекламу політичних партій
Рекламу алкогольних напоїв
Рекламу тютюнових виробів
Рекламу наркотичних речовин
Рекламу зброї
Рекламу сексуальних послуг
Рекламу заборонених товарів

У статті 8 Закону України «Про рекламу» чітко прописано, що не можна використовувати в рекламних повідомленнях: Дискримінаційну інформацію про людей виходячи зі статевих, расових, національних, мовних, майнових та соціальних, релігійних, політичних та інших відмінностей.20 травня 2019 р.

Що не можна рекламувати у зовнішній рекламі?

Отже, на зовнішньої реклами не можна розміщувати таку інформацію:

  • Рекламу заборонених до виробництва та реалізації в нашій країні товарів
  • Рекламу про наркотики, психотропні речовини …
  • Інформацію про органи та тканини людини для купівлі-продажу

Що не можна писати у рекламі?

А тепер розглянемо докладніше, які слова не можна використовувати в рекламі. Заборонено використовувати ненормативну лексику, жаргонізми та образи. А також не можна стилізувати звичайні, уживані слова під мат, де явно читається сенс ненормативної лексики.

Що не відноситься до зовнішньої реклами?

Відповідно до пункту 1 Положення, до коштів зовнішньої реклами не відносяться (і, відповідно, не вимагають оформлення) розташовані поза будинками (спорудами) технічні засоби, що містять інформацію, обов'язок щодо розміщення (розповсюдження) якої на таких технічних засобах покладено на організації або …

Related Post

Триходермін і триходерма одне і те жТриходермін і триходерма одне і те ж

Как правильно использовать триходермин? Норма расхода: 20 г/10 л воды на 1сотку, или 100 мл жидкого концентрата на 10 л воды. Порошок разводят в небольшом количестве теплой нехлорированной воды за

Можна або ні? Протизаплідні після 35 – відповідь жіночій дзеркалуМожна або ні? Протизаплідні після 35 – відповідь жіночій дзеркалу

Коли жінка досягає віку 35 років, виникає запитання – “Чи можна ще мати дітей?” Для багатьох жінок це питання стає надзвичайно актуальним. Час, біологічні можливості та соціальне середовище накладають певні

Як розбавляти нашатир для поливу рослинЯк розбавляти нашатир для поливу рослин

Розчин 50 мл нашатирю в 4 л води використовується в якості листкового підживлення. Універсальне добриво приготувати дуже просто з доступних засобів. Подібні аміачні розчини є легко засвоюваною формою азоту для